Semaemre28 Merhaba hanımlar😊 ben bebek için kameralı telsiz bakıyorum ama hiç bir fikrim yok. Kullanıp memnun olduğunuz varsa fikir verir misiniz
evlatkokusu0806 Semaemre28 umarım istediğini bulursun ama bu bana çok gereksiz geliyor aynı evin içinde kontrol edersin yani
Babymoomy Semaemre28 ben kiwi marka kamera aldım bağlantı hemen kopuyor vs zor oluyor şimdi 2.hamileyim evde tek oluyorum oğlumda çok kullandım acil duşa girmem gerek hemen açıyordum onu izliyordum veya süpürge açmam lazım o uyurken kapısını kapatıyordum onu görüyordum en azından çünkü hareketlenince her şeyi yapabiliyorlar durumun var ise eğer en kaliteli kamera hangisi ise onu al derin izlemek daha garanti ama telsiz de iş görüyor
srparsln Semaemre28 ben motorola nın kameralı telsizini kullanıyorum. 5 yıl olacak alalı 3. Çocuğuma kullanıcam 🙈gayet memnunum. Ayrıca kesinlikle gereksiz birşey değil benim gibi odaya bırakınca içi rahat etmeyen anneler için çok ideal. Her an gözetiminde olması.. iyi ki almışım dediğim şeylerin başında geliyor gerçekten👍
merakliblog Bebevo vm903 ve ya xiaomi mijia gece görüşlü bebek kamerası arasındayım. İlk doğduklarında almayacağım. Sürekli evde olacağım için, zamanla ihtiyaç olursa almak istiyorum.