Merhaba güzel anneler, benim de doğum hikayem oldu çok şüküür. Hadi anlatmaya başlayayım.
hamileliğimi öğrendiğimden beri oksapar iğne kullanıyorum doktorum bana sancılarını takip et eğer sancın olursa 1 gün öncesinden oksaparı bırakman gerekiyor yoksa genel anestezi yapmak zorunda kalırız dedi benimde tabi kafam yandı nasıl anlayacağım da 1 gün öncesinden bırakacağım. Neyse 39+1 im akşam otururken birden sanki büyük tuvaletim geliyormuş gibi hissettim ama 15-20 dakikada bir geliyor ve 5 saniye kalıp gidiyor saat 22.30 da doktoruma böyle böyle oluyor oksapar kullanayım mı bekleyeyim mi diye sordum o da hastaneye git bi nst çeksinler ona göre konuşalım dedi tamam dedim ben hazırlanıp gidene kadar doktorum ebelerle konuşmuş giriş kaydımı falan yapmışlar gider gitmez çatı muayenesi oldum (benim sanırım acı eşiğim çok düşük çünkü inanılmaz canım acıyordu 2. Sefer olmasına rağmen kendimi çok kasıyordum ) neyse hemen nst çektiler sancılarım çıkıyor ama bebeğin kafası çok yukarıda ve açılma sadece 1 parmak. Çatı muayenesinde canım çok yandığı için ebe doğumda çok zorlanacağımı kendimi çok kastığımı söyledi bende normal yapayım diye ısrar etmiyorum doktorum uygun görürse sezaryenle de yapabilirim dedim, ebe de doktorumla konuştu yatış işlemlerini yaptık sabah 8.15 de ameliyata alınacaktım. neyse sabah oldu beni hazırladılar ve ameliyathaneye doğru yola çıktık. O ana kadar korku yoktu ama aşağısı beklediğimden daha korkunç geldi bana buz gibiydi 12 kişi vardı ameliyathanede belden iğnemi yaptılar bacaklarım direk gitti sonda yı takarken hiç hissetmedim ama heyecandan kalbim duracaktı çok üşüdüm dişlerim birbirine değiyo ellerim titriyordu biri benim elimi tutsun dedim tuttular ve herşeyi anlatmaya başladılar şuan ne oluyor nasıl yapıyorlar falan herşeyi. Bütün çekiştirmeleri hissettim ama acı yok bebeğim çok yukarıdaydı kesiğim biraz fazla oldu bebeği çıkardılar ve onun sesi 🥲 ağlaması ile birlikte başladım bende ağlamaya doktorum aynı babasına benziyor diyor daha çok ağlıyorum sonra minnoşumu yanağıma koydular sustu ay bu nasıl bişeydi anlatamam yani kelimelere sığmaz bebeğimi babasına götürdüler ve sıra geldi bana, oksapar kullandığım için kanımı durduramadılar 1 buçuk saatlik bi uğraş sarf edildi durması için doktorum sürekli korkma herşey yolunda gibi konuşarak motive ediyordu ekstra anesteziciler geldi derken bende çıktım dışarıda sevdiklerim beni bekliyordu sonra yukarı çıktık bebişim ben gelene kadar hep ağlamış kucağıma yatar yatmaz sustu 🥲🥲 gazım hemen çıktı bacaklarımı da hemen hissettim ama en en zoru karnıma bastırmaları nasıl ağladım anlatamam canımdan can gidiyodu resmen neyse sütüm hemen gelmedi bebeğimle kan uyuşmazlığımız çıktı sarılık oldu hemen tedaviye başladılar benim ağrım çok ayağa kalkamıyor kıpırdayamıyorum neyse zar zor kalktım yürüdüm ve benim iğnenin ağrısı boynuma vurdu sürekli yürümemi istediler zorlu bi süreç oldu benim için ama bünye meselesi sonuçta odada çok mis kokulu bi Bebiş beni bekliyordu oksapar kullanmaya 6 hafta devam etmem gerektiğini söyledi doktorum oysaki tam kurtuldum demişken 😑 şimdi evimizdeyiz sarılığımız hala geçmedi uykular haram oldu 🥺🥺
30.08.2021 39+2 3340 gram 48 cm doğdu canım oğlum Alparslan hemşireler göbek ismi olarak da Zafer koydu 😂