Karamelasepeti Kubrabayd benm 42 doldugnds bile açılma olmamıştı yumusamamdahi. Keşke bekleseydm hcbi skntı yokken sezeryan oldum blgisizlkten . Sizinki daha cok rken hemen dogum öncesi bile olablir. Açılamama sorunu diye bişey yoktur dogru zamanda