Ben yeni hamileyim. Bir doktora kayit oldum kontroller icin. Bana Aok nin sadece 3 kere ulstrason ücreti ödediğini eger daha fazla ultrasona girmek istersem ücretli ultrason paketi alabilecegimi söyledi. Doğum sistemi hakkında hiç bir fikrim yok. Sizler nasıl yapiyorsunuz. Bu konuda bilgilendirebilecek olan arkadaşlar varmı ?