Whiteangel benim daha onceki gebeligimde ben 12.haftamda tek yumurta ikizi olduklarini ogrennistim.oncesinde 2 3 kez kontrole gitmistim ama kendini gostermemisti digeri.detayli ultrasona almislardi ikiz olabilir diye ve oylede oldu.bazen tek yumurta ikizlerinde digeri kardesinin arkasina saklanabiliyormus.gerci biraz doktorumun beceriksizligi yuzunden oldu.normal kan degerlerinde bile ikiz oldugu bariz belliydi cok cok yukseklerde cikmisti 5 haftalikken.burdan bile anlamasi gerekirdi ama anlamadi.oyuzden doktor faktoru onemli. Birde eger ikizse umarim tek yumurta ikizi degildir.cift yumurta ikizlerinin yasama ve saglikli olarak dunyaya gelme sansi daha yuksek.Rabbim hayirlisini versin.