busra1361 canım benim kusura bakma sorunu farkedemedim. Benim annemde de hiper tansiyon vardı gebeliğimin başlarında tansiyon aleti almıştım. ben çalışıyorum açıkcası baş ağrısı falan oluyodu Tansiyon takibi yapmasam prk anlamazdım yorgunşuk baş ağrısı oluyo çok yükselince