Kızlar selam ben yaklaşık 5 aylık hamileyim Ekim’de 5 yasını dolduracak olanda bir oğlum var okulda adı çıkmış anasınıfına ama gitmek istemiyor sürekli yanımda olmak istiyor bende çok halsizim napıcam bilemiyorum artık 6 yaşında 1. Sınıfa başlamıyormuş karar veremedim göndersemmi seneyemi göndersem dlye şimdi gönderirsem basında bekleyeceğim mecbur seneye desem kucağımda 7. aylık bir bebek off ikinci icin çok geç kaldım🤦🏻♀️Napmalııyım?😔