Mapiamapia bizimde uygulamaya göre 24 gün yaziyor ama 2.sezeyan olacagim icin daha erken alınır haftaya persembe tekrar doktora gidecem nst baglaniyorum muayene falan bakalim daha net bir gün demedi doktorumuz…hayirlisiyla saglikla alalim kucagimiza şuan 36 +4 üz