Tgcbbrdmr moral bozma hemen canım benim adet bitince doktora gidicem demissin adetin 3.gunu gitki hormon testleri vs.hepsi yapilsinn bana doktorum ilaçlar vermişti çoğu takviye ve vitamindi eşinle birlikte kullanın demişti nisana kadar hamile kalmazsan gel dedi çok şükür Mart ayında hamile kaldım yani bir sorun olmadigini bilmek kafayı çok rahatlatıyor ben hep stres yapıyordum acaba bir sorun mu var bende diye sorun olmadığını öğrenince kafam çok rahatladı oluruna bıraktım galiba Allah’ım sana ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏❤️