17+6 haftalik gebeyim. Dun birden vicuduma igne batar gibi oldu sonra kasinmaya basladi. Gecmeyince acile gittik ve ilacli serum verdiler. Ne alerjisi oldugunu bilmiyorum, nevsehir de yapilmiyor malesef. Farkli birsey de tuketmedim, gunluk yedigim ictigim kullandigim seylerdi. Basina gelen var mi? Neden olmus olabilir?