Ben gidiyorum canım. Albert beye gidiyorduk izindeyken defne hanıma gitmek zorunda kaldık ama defne hanım daha ilgili o yüzden onunla devam edicez. Ben hastaneden çok memnunum. Alt komşumda orda doğum yaptı 7 ay önce oda gayet memnun. Fiyatları da çok güzel. Acil kısmı dahi çok ilgili bir hastane. Sabah diş ağrısı ile gittim önce kadın doğum doktoru getirtip muayene ettirdiler sonra diş için serum ve ilaç takviyesi yaptılar.