Melakya istemiyordur konuşmak, bence hiç zorlamayın akışına bırakın. Hiç konuşmasa sorun ama sizinle konuşuyormuş. 3 yaşında oğlum sokaktan geçenle bile konuşyor mesela bende bundan çok endişe duyuyorum sürekli anlatmama rağmen yabancı ve aile kavramlarını içim ürperiyor bu kadar fazla konuşkan olmasından. Bu bir avantaj diye düşünüyorum sizin adınıza.