2areninannesi Arkadaslar 36+4. Haftamızdayız. Bırkac gundur bebegımın hareketlerinde azalma farkedıyorum. Özellikle bu sabah cok korkuttu beni. Sizlerde bu hafta neler oldu? Yerleri artık daraldı degıl mı?
co2041 2areninannesi 35+6 benim de son günlerde normale göre azaldı ben de yerinin daraldığını düşünüyorum canım
mutlugebeee 2areninannesi günde 10 hareket hissedebiliyor musunuz? Ama yinede yerinizde olsam beklemeden hemen gidip bir nst çektirirdim içim rahatlardı en azından, bu haftalar çok kritik artık Allah korusun🙏🏼
2areninannesi co2041 hareketleri daha yavas benimkinin canım esner gıbı. Dun hatta ulstrasyonda dogru duzgun giremedik yuzunu
co2041 2areninannesi benim hareketleri daha çok takla gibi eskiden daha çok tekme şeklindeydi. En son doktor kontrolünde biz de yüzünü tam göremedik doktorumuz bu haftalarda yakalaması zor oluyor dedi
Aliasafmom @2areninannesi biZde 37 haftalık olduk Bizimde öyle 1haftadır pek aktif değil bebiş sadece esner gibi gezinme tarzında hareketleri var oysaki önceden cok hareketliydi sallıyodu karnımı resmen bir tekmeyle. Hatta nst de bile pek aktif olmuyor doktorumuz yeri daraldığı için böyle olması normal bu haftalarda dedi. Günde 10 hareket hissetmek yeterliymiş
2areninannesi mutlugebeee evet 10 hareket hıssedıyorum cok sukur kı doktor 4 saatte 10 hareket hissetmeniz gerekır demıstı. Eskıye oranla hareketleri azaldı. Dun nst cektırdım. Bır sorun cıkmadı. Doktorum da yerı daraldı artık dedı.
mutlugebeee 2areninannesi o zaman korkulcak bir sey yok ne güzel hareketlerini hissetmişsiniz 🙏🏼 Dediği gibi son haftalarda yeri daralıyor yavaşlıyor ama hiç hareket hissetmemek normal değil tabi☺️
Aliasafmom @2areninannesi korkmayın eger tatlı yediğinizde de hiç tepki vermezse doktorunuza bilgi verin yada direk hastaneye gidip nst çektirin içiniz rahatlasın. Az da olsa hareketli olması iyi bişey ama hiç hareket etmemesi normal değil diyor doktorlar. Bu haftalarda artık yerleri daralıyor o yüzden cok net değil hareketleri
Gmz34- Bana da olmuştu doktora gittim hemen nst girdim yemek yememişim ondan dolayı uykuya geçmiş baya oturup yemek yemiştim tıka basa o zaman canlandı