36.haftamiza giriyoruz yarın nasipse.. 1 aydır bebeğimin boynunda 1 tur kordon var ve çözemiyor. Doktor gelişim açısından bir sıkıntı yok gevşek zaten diyor, sadece doğum şeklini etkileyebilirmiş. Size sorum şu kordon dolanmasiyla normal doğum yapan var mı? Ben zaten sezaryen istiyorum ama Allah korusun ani bir durumda ne olur bilmiyorum lütfen fikirlerinizi yazın