Zulfiyee iki gün önce doktor kontrolüm vardı 17. haftamız dolmak üzere. Artık karnın büyümeye başladığı için çatlaklar oluşabilir ama kozmetik kullanmana gerek yok yağlı kremlerden sürsen yeter dedi doktorum. İki hafta öncesinde johnsons babynin bebe yağını almıştım ara ara kullandım ona devam etsem olur mu dedim tabi ki olur ama her duştan sonra mutlaka kullan dedi. Lierac ya da mustela almayı düşünüyordum ama ilerleyen zamanda çatlak durumuna göre konuşuruz onu dedi doktorum. Şu an için bebe yağı ile devam ☺️