Bende de kronikleşmişti idrar yolu enfeksiyonu gittiğin zaman doktor antibiyotik veriyor bir süre sonra antibiyotiklerin faydasından çok zararı oluyor. Solgarın cranberry+C vitaminini kullandım günde iki sefer suyu bol tükettim bir de kiraz sapının çayını yapıyordum o da bitki çayları içinden idrarı yumuşatan yanmayı söküp atan mükemmel bir mucize geçmiş olsun