Deletedmom54555 Arkadaşlar bir haftadır diş ağrısı çekiyorum . En sonunda doktora gittim ama işlem yapamam dedi sonra kanama vs oluyor biz sorumlu oluyoruz dedi . Doğal yöntemlerle halletmeye çalış dedi suyun içine sirke tuz vs koy gargara yap dedi . Yaptım ama o anlık geçiriyor sonra yine devam ediyor ağrım . Üstüne dudağımın kenarı yara oldu sirkeden . Bi tek dişinol iyi geliyor onu da kullanma diyor çevremden bazıları. Napıcam ben 24 haftalık hamileyim henüz doğurana kadar ağrı mı çekeceğim 😢
Elsu26 Deletedmom54555 malesef ben de çekiyorum diş ağrısı 😔 başladığı an parol yutuyorum iyi geliyor bi de her gün mutlaka maden suyu da için magnezyum eksikliği de diş ağrısı yapıyormuş gebelikte
Sancarefeem Deletedmom54555 benimde çok ağrıdı biri yapamam diyor biri yaparım inanmadım bende parol kullandım ağrımadan sabah akşam kesti çok şükür mafolmuştum yoksa
Ebruli_dunya Deletedmom54555 doktorunuz ile görüşün herşey yolunda ise size kağıt veriyor işlem yapılır diye
Deletedmom54555 Annesininbitanesi1 dişinolde de karanfil var sanırım ama karanfil yağı daha doğal tabi olmadı alayım teşekkür ederim 🙏🏻
Deletedmom54555 Elsu26 ay evet hiç içmiyorum maden suyu muhakkak vitamin eksikliği yapıyor bunca zaman ağrımayan dişim ağrıyor çok teşekkür ederim 🥰
Deletedmom54555 Sancarefeem ağrımasa bile mi içtiniz parolu? Bende bi akşam içtim kesti ama ertesi akşam yine ağrıdı 😢
Deletedmom54555 Ebruli_dunya doktoruma sordum yapılabilir dedi ama diş doktoru yapamam diyor . Yani izin belgesi al yaparım bile demedi . sorun oluyor vs dedi bende korktum bi daha
Nesossssss Deletedmom54555 benim de yirmilik dişimde sıkıntı vardı 24. Haftamda randevum var nasipse çekilecek. Benim görümcem dişçi hani bikaç kişiden daha duydum hamilelikte hiçbir işlem yapılmadı diye niye yapılmıyor anlamıyorum normalde diş iltihapları bebek için daha riskli. Hamilelikte 2. Trimester döneminde her işlem yapılabiliyor🤷♀️ Ayrıca nasıl bir doktor kanamayı durduramam diyor sanki açık kalp ameliyatı yapacak🤦♀️
Deletedmom54555 Nesossssss evet en iyi dönem bu dönemmiş zaten iki hafta sonra 3. Tramestır başlıyor . Bi kaç doktora daha mı gitsem acaba bu doğurana kadar çekilmez ki
minikkelebegimmmm Deletedmom54555 Bende 24 haftalık hamileyim benimde 20lik diş ağrım başladı 2 gündür dün dişçiye gittim hiçbir müdahale yapamayız dedi biraz ilhitaplanmıs ama ileri derece de değil ağrı kesici yazdı kullanmak istemedim bana da tuzlu gargara önerdi sadece. Karanfil yağını sordum kesinlikle önermedi daha da yakar tahriş eder dedi bilginiz olsun. Çok geçmiş olsun size de 😞
Deletedmom54555 minikkelebegimmmm bana da öyle dedi dişinol için daha çok Zarar verir dişine dedi ama tek çarem de o var 😢 doktorlar yapamayız deyince insan korkuyor
Patasana_ Deletedmom54555 Doktor onayıyla tedavi ediyolar aslında. Bende o haftalarımda gittim kanal tedavisi dolgu yaptırdım. Hamilelere özel bi ilaçla uyuşturup yaptı sorun da yaşamadım sonrasında bi araştırın isterseniz.
Gizem2626 Deletedmom54555 Vemcaine diye bir dış spreyi var canım araştır gebeler kullanabiliyor dişin üstüne sık uzun süre rahatliyorsun uyuşturuyor bende tedavi sırasında diş ağrısı çok çektim en son bununla idare ettim ablamda emziriyor onunda diş ağrısı çok oda bununla rahatladı geçmiş olsun inşallah biran önce geçip gider
Deletedmom54555 Gizem2626 bunu mutlaka alayım peki uzun süreli olarak mı kesiyor ağrıyı ? Yoksa geçici olarak mı ?
Zggggg Bende doktor onayıyla ,doktorun önerdiği uyuşturucularla tedavi oldum. Adrenalin içermeyen bişeyler kullanıyorlar. Ben 2 defa kanal tedavisi oldum. 20 lik dişimi doğumdan sonraya bırakıldı film çekilemediği için
superrmomy Deletedmom54555 eger disinizde çürük varsa tek çare çektirmek yada kanal tedavisi. Kadin dogumcunuzun onayıyla yaptırabilirsiniz. Son 3 ay çektiğim dis agrisini ben bilirim hiç bir şey ise yaramıyordu. Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏
Deletedmom54555 superrmomy doktorum onay verdi ama diş doktoru yapamam diyor anlamadım bende . Amin teşekkür ederim 🙏🏻
Sancarefeem Deletedmom54555 ağrıyacağını anladığım an içtim canım çünkü ağrı başladığı zaman asla kesmiyor asla mafoldum ben tüm dişler kırıldı dolgular düştü falan
Nesossssss Deletedmom54555 yani bence gösterin çok zor yani boşu boşuna kaç ay çekmeyin bu sıkıntıyı😒
Deletedmom54555 Yamacin-Annesi denedim onu da evet o an için kesiyor ağrıyı ama ertesi akşam devam ediyor 😢 sürekli karanfil koymak bebeğe zarar vermez değil mi
Gizem2626 Deletedmom54555 Yani gece başlayan o dehşet ağrılarında sıktığında sabaha kadar rahatça uyuyosun eczaneye de şöyle gebeyim diye gün içinde de 4-5 saat rahattım ben