Baskl71 İyi günler kızlar 8 haftalık hamileyim çok mide bulantım var su bile içsem çıkartıyorum yemek yiyemiyorum bana önere bileceğiniz birşey varmı çok zor durumdayım 😞
Bbuse12 Baskl71 ne yaparsan yap önüne gecemiyorsun kuzum . ilac varmis prilam diye o iyi geliyormuş ama ben kullanmak istemedimm sen doktoruna danışın deneyebilirsin
Nesossssss Baskl71 ben 20. Haftadayım hala ilaç kullanıyorum 🙈 başta almanak için direndim . ama şimdi elhamdulillah çok daha iyiyim iyiki var diyorum😂