Defne74 sabah ve gece başlayınca erkekler uykuyu tercih ediyor sanırım 😂 benim ilki annemdeydim eşim doğumdan sonra yetişebildi. Annem bana sancı değildir o diyor. Ben makyajımı tamamlayıp saçımı yapmaya çalışıp aynı zamanda kıvranarak sancı çekiyordum. Attım düzleştiriciyi hadi anne dedim. Babamı aradı kardeşim annem arayıp iptal ediyor. Ben çamaşır asayım namaz kılayım öyle gideriz dedi. Ay ben şok tabii 😅 bir bağırdım o acıyla sen gelme sakın diye biz gideriz öyle inandılar. Son zamanlarda ara ara sancı yokluyordu. Öyle sandı annem. Gittim 2 cm açılma 2 saatte doğum gerçekleşti.