Dsa bir şey sormak istiyorum.kendim de yaşadığım için acaba normal mi diye? Gece progestanı kullandıktan sonra çamaşırda ıslaklık(afedersiniz) oluyor mu? İlaçtan kaynaklı akıntı diya düşünüyorum da.kusura bakmayın ilk gebeliğim.yorumlarda okuyorum sıyum azalmış vs olabilir mi acaba diyorum,bu haftalar çok etken diyorum,kendi kendime yorumlar yapıyorum...