Fatmadal Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum. Allah nasip ederse 20 Ekim’de kızımızı kucağımıza alacağız. İsime henüz karar vermedik. Eşim sonbahar da doğacak diye hazan olsun istedi bende hazan laren olsun dedim. Şimdide laren nedir olmasın diyor. Ezgi olsun dedi o zaman bende ezgi nira olsun dedim yok nira nedir diyor. Yani benim dediğime tamamıyla kapali. Lafada gelince ben karışmam senin hakkın diyor. Sizden güzel ama manalı kız isimleri rica etsem fikir olsun 🥰
gbyalcin Fatmadal biz cinsiyeti öğrenmeden önce Melek Gülce diyorduk şimdi Masal diyoruz, doğuma kadar değişmezse yine fikrim Masal olacak inşallah 😊
Nesossssss Fatmadal bizim nasipse kızımızın adı Ayşenur Hüma olucak🥰 İslamiyete göre isim koymak babanın sorumluluğunda yani annenin gönlünü almak şartıyla. Eşiniz kolay sıyrılmış ama öyle değil 🙈 ahirette çocukların isimleri babalarına sorulacak yani işleri zor aslında🙈 eşim günlerce uygun isim araştırdı bide bana beğendirmeye çalıştı😂 bende karasız biriyim çok yoruldu kıyamam ama bence değdi🥰
Fatmadal Nesossssss ne bileyim ben oğlumu onun babasının adını koydum. Buda gönlümce olsun istiyorum zaten anneside benim adım olsun diye tuturmus bir yandan karı koca ikisi benim çocuğum olmazsa iyi 😱 ayrıca onuda saf dışı etmiyorum hani biri onun dediği biri benim dedigim olsun diyorum. Ama ben onun kine birşey demezken o benim kini beğenmiyor 😢
Ikizannesiiiii Nesossssss ayşe hüma koysanız daha iyi olmaz mı naçizane fikrim hüma ismi geri planda kalabilir aysenur kulanılır sanki 😊
Nesossssss Fatmadal bence durum net aslında eşiniz annesinin adını koymak istiyor🙈 bence siz ona Kayınvalidenizin yanına istediğiniz bir ismi önerin eminim kabul edecektir 🤷♀️
b_e_b_e Fatmadal bizde ogluma eşimin babasının ismini koyduk. Şimdi kızım olucak görümcem annemin adını koyun dedi şakasına. Bende oldu canım bidaha olursada sizlerin adını koyyum tüm aileyi diziyim tek tek dedim😅 bu arada kayınvalidemi çok severim babasının ismini koymasak koyardım yani. Ama o hak bir kişi için geçerlidir o ne öyle🤢
Fatmadal Nesossssss böyle birşey söz konusu bile olmaz. Zaten babasının adını koydum birde annesinin mi ki adida hiç güzel değil. Benden Önce 4 kız toronu oldu onlar koyuverseymis karı koca aynı evde gibi. Ama onun da annesinin Adını istediğini düşünmüyorum hayır hiç güzel değil adı diyor zaten
Fatmadal Bebek4545 evet onuda çoğu kişi söylüyor hüzünlü bir çocuk olur diyor of çok zor kız ismi koymak erkek daha kolay 🥰
Nesossssss Fatmadal bence mahsus öyle diyordur🙈Siz ciddi ciddi teklif ederseniz atlar diye düşünüyorum 😉 bu arada kayınvalidenizin adı ne sakıncası yoksa merak ettim 🙈
Fatmadal b_e_b_e yani eskiler gibi değil ki ekideb 7_8 çocuk getirilirdi. Hadi gönlü olsun dersin ama şimdi ya bir ya iki çocuk onuda karı koca ismi olmasın . Bunun sevmek yada sevmemekle alakalı birşey değil ki. Ömür boyu taşıyacak bu ismi onuda anne baba yapsın dimi.? Ki ben bu gebelikte o kadar çok çektim ki 6 ay boyunca kustum öyle böyle değil yani aşırı . Hep hastaydım bu gebelik çok zor geçti şimdi ben isimde mi koymamyayim
izmirlitazeanne Fatmadal sizin seçtiğiniz isimler biraz daha alışıldığın dışında belki eşiniz ondan istemiyordur. Hazan da isim olarak ağır bence. Yani hazan deyince hep böyle üzüntü gibi geliyor 😀 Ezgi güzel. Hazal olabilir hazana yakın. Masal öykü derin Asya biraz daha klasik ama güzel
Fatmadal izmirlitazeanne ben neyi sevmiyorum biliyor musunuz. Mesela bir kaç yıl hep aynı isimler oluyor ya hepsi fabrikadan çıkmış gibi aynı öyle olmasın diyorum. Mesela şura isminide beğeniyorum onada yok diyor 😱
b_e_b_e Betül ismini ben çok begeniyorum düşünürsen. Anlamı: Allahtan utanan, edepli, hayalı güzel ahlaklı kadın demek. Bir anlamıda ana gövdeden ayrılıp kök salan fidan demek🥰 çok anlamlı💕 benden ayrılıp kök salan minicik bi fide🌸
izmirlitazeanne Fatmadal çok farklı isimler seçiyorsunuz bence ondan yok diyor benim eşimde öyle. Ne bileyim Zeynep Elif Ezgi Büşra Sude bu tarz isimler daha mantıklı geliyor eşime. Alya alin lina ve bunuj gibi isimler itici geliyormuş 😀 sanırım bütün erkekler böyle
Nesossssss Fatmadal nolur hakkınızı helal edin ama bu isminde önüne ne koysanız güzel olur🙈 Ayşe Sultan Meryem Sultan hani herşey oluyor 🥰
Fatmadal Nesossssss helal olsun sizin fikriniz saygı duyarım ama aynı evde karı koca ismi olmaz muhtemelen bir daha çocuk düşünmüyorum. Ona bakarsanız benimde anne babam var ben onlarınkini düşünmedim bile. Ki benim onların gözünde gram degerm yok diğer geline el divan penceler onun iki kızı oldu. Benim oğlum oldu kimse bana bakmadı 2 aylık bebekle ev taşıdım başka şehire kimse yanımda değildi onun her iki kızında 3er ay baktı. Şimdi bile ben gelip senin bebeğine bakamam diyor. Ben neden yapayım. Sultan ismini de hiç beğeniyorum
Fatmadal Nesossssss sanırım başkasının ismi olsunda istemiyorum . Çünkü isimler çok önemli karakteri yansıtıyor. Sahsine münhasır bir kişilik olsun. Onun bunun huyunu almasın ya .
Sogancik Fatmadal bebeğinizin ismi sürekli değişmiş 🤭 hazan çok güzel canım. Laren de kulağa hoş geliyor ama anlamını bilmiyorum. Nira yi ilk kez duydum. Bulduğunuz tüm isimler de güzel. Bemce bunlarin arasından seçin 🙃 erkekler cidden biz bayanlardan daha zor beğeniyor Allah kolaylık versin😀
Nesossssss Fatmadal tabi çok haklısınız. Ama ben onların değil eşiniz açısından düşünmüştüm. Umarım her ikinizin de gönlü olur. Bu isim koyma işleri gerçekten çok zor 😞