AngeL- canım ben adet olmam gereken günde erken gebelik testi yapmıştım orda silik çıktı 3 gün sonra normal gebelik yaptım oda silik çıktı genelde silik çıksa bile hamilesin diyorlar ama önemli olan beta hcg imiş onun sürekli artması lazımmış ama şuan kan versen bile düşük çıkar ve hep vermek zorunda kalırsın kollarım delik deşim hep o yüzden adet günün geçsin 5 6 gün öyle kan testi ver bence