En başından beri kese dışı kanama alanı vardı ve sürekli yoğun kanama yaşadım, lohusa pedleri kullandım, hastanede yattım, iğneler, ilaçlar derken şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, bol bol dinlen, ilaçlarını ihmal etme, stres yapma, kalbini ferah tut, Allah’ın izniyle, sağlıkla kavuşalım 🤲🙂