Denizyildizii ecemcee Herkesin döllenme zamanı farklı olduğu için herkesin farklı çıkar. Siz sağlıklı gebelik olup olmadığını öğrenmek için iki günde bir kan verin 2 kat artış oluyorsa normaldir
Edakeskin ecemcee adetim 3 gün gecikmisti 563 cıkmıstı beta hcg degerim 2 gün sonra keseyi görmüstüm tam 5 haftalıkken
mrvkrr ecemcee benim 4+3te 29.9 du 5+4 te keseyi gördük cok sükür beta değeriniz 5ten yüksekse kaç oldugu önemli değil 2 günde bir artışı takip etmeniz gerekiyor her 2 günde 2 katına cıkarsa sağlıklı gebelik oluyor ilk öğrendiğiniz sayıya hiç takılmayın ☺️