Kızlar şuan 31haftalık gebeyim 20haftalık iken idrardan kan gelme şikayeti ile hastaneye gittim kum döktüğüm ve enfeksiyon başlangıcı olduğu söylendi vajinamın ici yanıyordu oturunca kıvranıyordum şase yazdılar fitil ilaç ile o acı gitti ama akıntılı enfeksiyon gitmedi bugünde kahvaltıda otururken o acı yine geldi kıvrandım oturtamadım gene mi kum döküyorum acaba yada ishalim onun acısı mı bugün burda hastanelerde doktor yok küçük köy zaten yarın gidicem hemen