canım daha çok yeni olduğu için tek çaren beklemek. aynı şeyi yaşadım benimki kimyasal düşük oldu. kürtaj fln olmadım çok üzülmüştüm doktorum çoğu kadın bunu anlamaz bile sadece reglinin geciktiğini düşünür dedi. henüz kalp atışını da duymadığınız için tam gebelik oluşmuş olmuyor. beta değerin katlanarak artarsa ve kanaman durursa gebelik devam ediyor demek, yok değilse benimki gibi demektir. ama benim o düşük kanamam son reglimdi arkasından direk hamile kaldım sağlıklı bir çocuğum var. genelde hemen arkasından hamile kalınma ihtimali de baya yüksek. hayırlısı olsun sıkma canını 🙏🏻