Ozge343 28+2 hamileyim bebek sürekli aşağıda gibi hep göbek deligimin altında veya yanlarında dolaşıyor. Karnimda göğsümün altı boş mesela sişmiyor sanki ordada olması gerekmiyor mu bebeğin. İlk gebeliğim bir bilgim yok oyüzden 🤔
Almi4134 Ozge343 benim de ayni durum birazcik göbeğimi üstünde sivrikik var ben de burda durayım 35. Haftadan selam
Emine_clk01 Ozge343 bende de aynı durum var çocuk hiç mideme doğru çıkmadı sanırım boyla alakalı karın kısmım uzu olduğu için diye tahmin ediyorum 35 haftalığım daha çıkmadı yukarı son zamanlarda ayakları geliyor mideme doğru
annesi_ Ozge343 26 haftalığım bu aralar bikaç gündür aşağıda bebek rahmime baskı yapıyo bazen wcye zor gidiyorum normal mi acaba bende burda bekleyeyim ilk hamileliğim benimde doktora gitmeme 1 hafta var tırsıyorum da erken doğum olur diye Allah korusun 🤲🏻🤲🏻
Dila71 Ozge343 32 olucaz benimde öyle karnım en başından beri aşağıda . Yapısal bence çünkü gövdesi uzun biriside değilim. Karnı aşağıda olanlarin doğumu kolay olur diyorlar umarım doğrudur 😂😂😂😂
ezgikptngl Haftası ilerledikçe yukarı doğru çıkıyo bebek önceleri hep aşağılarda oluyolar mesela bende 34+4 deyim benim de yukarda oynuyo artık eskiden hep aşağıdaydı
Ozge343 ezgikptngl Banada sürekli karnımin aşağısı şiş olduğu için dışarıdan bakanlar erkek bu diyor cinsiyeti kız olmasına rağmen bide bebek aşağıda olunca korkmaya başlamıştım erken doğum olur fln diye açıkçası
annesi_ ezgikptngl ozaman benimkinin normal mi canım aşağıda olması 26 haftalığım aşağıya vuruyo oturuyomu napıyosa baskı var sadece ağrı falan yok kasılma gibi oluyo arada bi inşallah normaldir
Emine_clk01 Ozge343 bana da öyle diyorlar karnım aşağıda olduğu için halbuki bebeğim kız benim annemin de gebeliklerinde karnı hep aşağıdaymış genetik olabilir belki
Ozge343 Emine_clk01 Bakalım benimki nasıl olacak merak ediyorum sürekli aşağıda olunca insan merak ediyor
yagmurdzgn54 annesi_ 26 haftaligim bende ayni durumu yasiyorum bilgi verirmisiniz bebek neden rahime baski yapar surekli asagida hareket eder?
Emine_clk01 Ozge343 ben bunun için gitmiştim dr bebek dik bir şekilde durduğu için öyle dedi ayakları aşağıdaymış endişelenmeyin birşey olmaz insallah😊
ezgikptngl annesi_ bu dediklerinizi ben suan da da yaşıyorum makat geliş pozisyonunda duruyo suan ve ne zaman hareket etse doğuracakmışım gibi baskı oluyo belki sizinde öyledir
annesi_ Emine_clk01 Benim böbreklerim kasığımın üstünde rahimde 4 cm yukarıdaymış böbrekler ittiriyomuş bebekte havada duruyo dik bi şekilde içerde bile rahat yok çocuğa 😂😂ozaman kafası yukarda ayaklar kasıkta vuruyodur baskı yapıyordur heralde
Ozge343 Dila71 Benimde boyum fazla uzun değil açıkçası 1.52 boyum var zaten yapısal olabilir dediğin gibi. İnşallah doğrudur😂
annesi_ ezgikptngl baskı olması kötü bişi mi acaba ya merak ediyorum doktoruma sorucam haftaya gidince neden oluyo acaba yoktu hiç böyle bişi bikaç gündür böyle 26 haftalık okuduktan sonra oldu inşallah kötü bişi değildir
ezgikptngl annesi_ benim doktorum baskıyla beraber sancın yoksa sıkıntı değil dedi çünkü bacaklarını falan oynattıkça poposu aşağı baskı yapıyomuş bebeğin sancınız yoksa endişelenmeyin büyüdükçe yerleri daralıyo haliyle her hareketi aşağı baskı yapıyo
annesi_ ezgikptngl Ağrım yok sadece baskı var sanki kasıklarıma oturmuş gibi oluyo ama hemen geçiyo inşallah herşey yolunda gider 🤲🏻🤲🏻