derya_tatli Kocaeli’ni bilmem de Kayseri de ben kendi doktorum da yaptırdığım da iğneyi gidip kendimiz satın almıştık yanlış hatırlamıyorsam 200 TL civarıydı . Daha sonra bende etki etmediği için 2. Kez olmam gerekti lekelenme oldu diye acile gittim şehir hastanesinde sadece benim kanımı alıp eşimin de ehliyet fotokopisiyle ücretsiz yaptılar