Kızlar hepinize teşekkür ederim. Sanırım döllenmeyle alakalı değerler hep farklılık gösteriyor. Bugün adet olmam lazımdı ama hamileyim. İlk gebeliğimde de adetim den 2 3 gün önce öğrenmiştim değerim yüksekti. Bunda nedense düşük olduğunu hissettim. 3+2 de 22 çıktı 3+5 de 76 çıktı kan vermeye devam etmeliyim hala