Volkanoban 34+5 gunluk gebeyım karnımın alt tarafı yumusak kasıklarımın oldugu taraf sizce normalmı boyle yumusak olması sankı bebek yukarı toplanmıs gıbı hep
Damladuaa Volkanoban Volkanoban benimde kasıklarımın olduğu taraf yumuşak 35+3 haftalık hamileyim kendi kendime sürekli neden yumuşak diyordum doktor bebek orda olsa bile oran yumuşak kalır dedi 🙏❤️💕😀
MucizemE Volkanoban oluyor canım tabi alan daralınca hareket azalıyor makat pozisyonunda daha da azalıyor eğer hiç hareket etmiyorsa veya çok azsa doktorunla görüş ama ne olur ne olmaz
Volkanoban MucizemE ya cok rahatladım bende bebegıme bısıbolcak dıye korkuyordummm smdı sız dogmunuzu yaptınızmı makat durumundan cıktımj bebek
MucizemE Volkanoban doğurmadım daha az kaldı ama 37 haftalık olduk 35 de makattan normal pozisyona döndü şuan normal Doğum pozisyonunda Döndükten sonra hareketleri daha da çoğaldı😁
MucizemE Volkanoban istediğini sor canım sorun yok ☺️ Özel Medicana kızıltoprak hastahanesine gidiyorum doktorumdan da çok memnunum ☺️
Volkanoban MucizemE hmm malesef ven oraya gıtmıyorm neyse kı sız oyle dıyınce rahatladım cok tesekkur edıyorm🤣🤣