Samsun Kadın doğum hastahanesine gidiyorum eğer düşünürsen Seda Kaya, Semra Eroğlu, Gökhan Ünver bu üç doktor çok iyiler. Erken doğum riski ile hastahaneye yattığımda bir sıkıntı yaşamadım başından savan yoktu ama benim şansıma mı yoksa genel mi bilemiyorum. Daha önce 2 tanıdığımda kadın doğumda yaptı doğumunu onlardan da kötü bir tecrübe duymadım.