Lalesrc Kizlar 11 haftalık hamileyim dun sabah aniden kanamam oldu hemen hastaneye gittim progestan zaten kullaniyorum dozunu artırdı ve iğne verdi ama kanamam bugünde kahve rengi ve pıhtı şeklide böyle birşey yaşayan varmı 😭
gldn065807 Lalesrc bende o yoğun kanamayı 8 haftamda yaşadım kanama alanım vardı benimde bana hiç bir şey yapmamıştı ben de sabah özele gittim 2 günde bir iğne vuruldum progestan zaten kullanıyordum şükür bitti 11 haftamdayim şuan sorun ne dedi canım
Beliz100 Lalesrc var aynı şeyi yaşadım ilaçları kullanıp dinlenmeye özen gösterin. Ben de aynısını yaşadım kahverengiye döndüyse kesiliyor olabilir kötü düşğnmemeye çalışın bolca dinlenin sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🌺
Expecting Lalesrc bende yasadim 12. Haftamda. Hic agri falan yokken, kucuk tuvaletimi yaptim, silerken tuvalet kagidina birden kirmizi parlak kan geldi. Hemen acile kostum. Ultrasonda hic birsey cikmadi, bebegim de gayet iyiydi. Ertesi gunde pihtili kurumus da dokulmus gibi akinti geldi. Bir iki gun kalintilari devam etti, sonrasinda devam etmedi.
Civcivim000 Lalesrc benim de 11 12 haftalarda hiç bir sıkıntım yokken gece uykudan kanamayla uyandım epey çoktu benim 1 sb kadar vardı doktor muayene ederken de geldi bi o kadar serum iğne progestan 6 saat hastanede kaldım kanama sonrasında azaldı sonra da kahverengiye dönüp kesildi 1 hafta içinde çok şükür bebek iyiydi görünen bi sorun yoktu biz de epey korktuk ama 14 hafta dayım şimdi kaç defa kontrole gittim bi sıkıntı yok çok şükür araştırdığım kadarıyla bu haftalarda olabiliyor 3 kadından 1 inde olurmuş kanama doktor takibindeyseniz içinizi ferah tutun Allah ın izniyle yolunda gider her şey inşallah 🤲
gokcekocyigit07 Kese dışı kanama alanından dolayı bende 20 haftalara kadar yoğun kanama yaşadım, hastanede yattım, size sebep olarak ne dediler? Stres yapmayın, ilaçlarınızı kullanın, bol bol dinlenin, geçmiş olsun.
Lalesrc gokcekocyigit07 hicbirsey demedi düşük tehlikesi dedi ama dün ultrasonda baktık gayet hareketli
Elifsuu Benim de dün kanamam başladı. Hastaneye gittiğim de beta ya baktılar ve iğne vurdular. Pazartesi de kontrole gideceğim kliniğe. Fakat benden parça geldi aranızda parça gelen hiç oldu mu ?
Lalesrc Elifsuu benimde iki gündür parça gibi pelte şeklinde geldi bugün tekrar gittim hastaneye kahve rengi ise normal dedi doktor ama hala lekelenme devam ediyor Elifsuu
Elifsuu Lalesrc 5. Haftamdayım bende ama benim ki tedavi gebeliği 😔 Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını versin inşallah