Bence doktoruna danış her gebelik her bebek farklı, şu an 33+3 deyim geçen hafta doktorum plesanta yaşlanmaya başlamış ve suyu sınırda, hareketlerini takip et dedi, illa sorun olacak diye bir kaide yok ama varsa da ona göre kontrl olursun 👍 ayrıca 30 haftadan sonra artık hareket takibi yapın diyorlar. İhmal etme derim.