Kızlar merhaba bugün itibariyle 38+3 günlük hamileyim ara ara bel ağrım var vajinal bölgemde ağrı var kasıklarıma hafif ağrı giriyor ve beyaz sümüksü yapışkan kıvamlı akıntı oluyor. Doğumum yakın mı acaba ? Ve sizce sancım iyice belirginleşince mi yoksa hafif de olsa sancı hissedince mi meryem ana otunu suya koymalıyız yorumlarınıza ihtiyacım var 🤗