Mom526 Sizlerde durum nasıl 24+0?? Igne batması oluyor mu Rahime ve karına ve sanki adet kanı akacakmis gibi bir his oluşuyor mu?
Mom526 Beyza58 enfeksiyon vardi canim antibiyotik kullandım yeni bitti antibiyotik..Daha randevum gelmedi ama bol su içiyorum..Az evel oturarak duş aldim uzun kaldim acaba ondan mı karnim gerildi
Beyza58 Mom526 evet oda olabilir kaç haftalıksınız.bebek ağırlaşıncada uzun süre oturmak yada yatmakta yapabilir bence