Hanımlar bir bakın benim gebelik tansiyonum var ilaç kullanıyorum doktor idrar toplamamı istedi topladım 222 çıktı 24 saatte doktora randevu bulamadım yani sonucu gösteremedim yüksekmi bilen var mı acile gitsem mi ilk hamileliğimdede gebelik zehirlenmesinden doğuma alınmıştım şuanda 31 haftalığım