DefneNur Merhaba kızlar Doktorum göğüs ucu çatlakları için garmastan pomatı şimdiden kullanmam gerektiğini söyledi fakat emin olamadım şuan 29+4 deyim daha önce bu ilacı kullanan var mı acaba ? Siz hangi ilaçları kullandınız ?
asya_zehra DefneNur 2 gun sonra dogumum var bende bi haftadır kullanıyorum canim gayet iyi bi önceki gebeliginde de kullanmistim çok memnun kalmıştım rahatlıkla kullana bilirsin 😊
DefneNur asya_zehra asya_zehra rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eder inşallah 🙏🏻 Teşekkür ederim peki hiç çatlağınız oldu mu bi önceki doğumunuzda benimde ilk doğumum herkes çok çatlıyor canın çok yanıyor deyince korktum baya ☺️
GizemErgenYldz Bence kullanmalısın ben dogum yapalı 1,5 ay oldu ama dogumdan beter meme ucu çatlakları bebegimi 1 hafta emdiremedim acıdan kullanmalısın aksatma