Kizlar dün ki postumda nisanimim geldiğini söylemiştim. Gece çok hafif hafif bel ağrım oldu rahatsız etmeyecek kadar. Ama gece her tuvalate kalktığımda istemsiz suyum geldiğini anladım azar azar afedersiniz ayağa kalktığımda akiyor az bişey.
Sancım da yok 😓 doktora ne zaman gitmeliyim doğum başlar mi