Gulfem48 Kızlar sızce losyon sart mı yoksa sadece bebek sampuanı ve bebe yağı alsam olur dimi ? Sizler neler aldınız kacını kullandınız ve gercekten işe yarayan hangısı?
YuvarlanamayanPandaa Gulfem48 ne losyon nede bebe yağı kullandım bana anlamsız geliyor o masum bedene bişiler sürmek
Portakalgeliyor Gulfem48 ben mustelanın losyonunu kullanıyorum memnunuz :) bebe yağı gaz masajlarında kullanıyorum sebamed :)
Gulfem48 YuvarlanamayanPandaa cildi kuru olur bebeklerin o yuzden sanırım kullanılıyo sızın kuramadı sanırım bebegın cıldı ben oyle duydum o yuzden alma taraftarıyım ma soryaım tabi doktoruma da.
gokcekocyigit07 İlk aylar gözenekleri tıkadığı için doktorlar bebek yağı önermiyor, losyon öneriyorlar, bende losyon aldım ama tabi tercih meselesi illa ki şart değil doğal zeytinyağı da kullanılabilir 😉
YuvarlanamayanPandaa Gulfem48 yok oğlumda hiç kuruluk yaşamadık öyle bişi denk gelmedi kızımdada gelmez inşallah