Hifaefraimm Hahahh12 yaa ben onu kullanıyorum şuan hiç bir sıkıntı yok elhamdulillah ama artık hamilelikten üstüne polar örttüm valla doğurana kadar böyle kalsın biraz üşengeç oldum hamilelikte😂😂😜
evlatkokusu0806 Hahahh12 gönülsüz gelde al dedim oda şaka yapıyorum dedi ama çok ciddiydi ben mırın kırın gel al dedim 😅😅😅