Yasoo96 bebeğin emdiğini çişli bezden anlayabilirsiniz. Bol bol emzirin göğsü uyaran bebek çünkü. Göğüs uçlarının yara olması genelde yanlış emzirmeden kaynaklanıyor. Aynı şeyi ben de yapmıştım acısı çok kötü bilirim. Kahverengi kısmı sokun sadece ucunu değil. Bir de emzirme sonrası havalandırın evde açık dursun göğsünüz. Garmastan pomad veya lansinoh krem sürebilirsiniz