dlrglnc Kbrasya Amin hepimize inşallah , ne yaptınız kontrolünüz nasıl geçti , umarım herşey yolundadır 🤲 ☺️
gldn065807 Kbrasya evet canım biraz erken ama belli olmuyo bazı kişiler duyabiliyor hayırlısı olsun hakkimizda
[silindi] Kbrasya 5 . Haftada keseyi gördük 6+3 te hem bebeği gördük kesede hem de kalp atışını dinledik çok şükür😊
Kbrasya dlrglnc dlrglnc çok şükür herşey yolunda kese gayet iyi kalp atışını da gördüm haftaya net duyarsin dedi ama hem duydum hem gördüm hamdolsun 🥰🙏🏻🙏🏻
yusufalpmom Kbrasya canım 7 haftalıkkrn git hem keseyi görürsün hem kalp atısını duyarsın sürekli sürekli ultrasona girmekte zararlı bence çok erken hemen gıtme daha
Kbrasya yusufalpmom sancım oldugu icin gitmek zorundaydım tedirgindim ama çok şükür bebegi keseyi kalp atisini gördüm seste acti ama ben anlayamadim haftaya tam iyi duyarsin dedi doktor 🙏🏻🥰