Kendimi fazlasıyla üzgün ve yarı yolda bırakılmış gibi hissediyorum. Bu normal mi yoksa hormonlarım mı bana böyle hissettiriyor. 🥺
Doktorum benim için çok önemliydi. Oğlum ellerine doğdu. Benim miyomum var. 15 haftalık hamileyim. Miyomumu ameliyatla alıcaktı sırf miyomla birlikte rahmi sıkıntıya sokmayalım diye 2. gebeliği planladık. Olurda rahmi alırsak bir daha çocuk olmaz diye. Ameliyatla ikisini de alıcaktı hem bebeği hem miyomu. Ama şimdi kanadı kırık kuş gibi kaldım.