Mom526 Banyoda özel bölge temizliginj pembe bayan jileti ile yapiyorum ve oturarak yapıyorum..Bugün biraz banyoda uzun kaldim aniden karnima igne batması gibi bsy oldu sanci nedir bilmediğim için sancı zannedip hemen kalktım giyinip çıktım..Biraz eğildim acaba o sebepten mi böyle oldu??Sanci nasıl bsy ve jilet dışında başka öneriniz var mı 24 haftalik oldum ağda erken doguma sebeb olur mu artık baş edemiyorum banyodan ağlayarak çıkıyorum jiletle uzun sürdüğü için oturmaktan belim karnim kasiklarim heryerim agriyarak çıkıyorum:(
Merveaydmr Mom526 Bende 27 haftalığım bende jilet ile alıyordum ama artık eskisi gibi olmuyor geçen yaparken çok zorlandım bende ağdaya başlıyım az kaldı diyorum ama jiletten sonra senin gibi cesaret edemiyorum kasarım kendimi filan diye korkuyorum
Aslierbo Mom526 bence kendinizi bukar zorlamayin. Belkide dediginiz gibi uzun sürdügü icin bi sanci girmistir. Bende sürekli agda yaptiriyorum hic bir sikintim yok. 1 ay rahat dolasiyorum
Berin Mom526 ben diğer gebeliğimde son güne kadar hep ağdaya gittim birşey olmuyor ki. Simdi de gideceğim dogumdan bir kac gun önce mecbur kalıyor insan karından görünmüyor ki
Mom526 Minikcivcivv erken doğumu tetikler diyorlar bilmiyorum ki…Bir de ben oraya bi defa ağda yaptırdım kökü çok sert canım çok acır diye düşünüyorum haftam da çok erken 37 falan olsam agdwya giderim bu haftada tüy dökücü vs içine kaçırmadan yaptırsam nasıl olur acaba
Mom526 Merveaydmr evet eğildim biraz sanki sanci oldu igne batması gibi korktum çok ugrasamadim ne yapacağım bilmiyorum kendimi çok pis hissediyorum:(
Sevim1609 Merveaydmr Ben 3 ay kanama nedeniyle jiletle aldım doktoruma danıştım ağdaya başladım kasılma olmuyo canım
Esraegdi Ben 37 haftalık gebeyim eşime yaptırdım 😁🤦♀️🤷♀️ çok güzel de aldı ama bu sefer tüy dökücü kullandım o da iyi geldi.
Mom526 Esraegdi tüy dökücü içine kaçırmadin dimi …Benim eşim yok malesef üstüne üstlük bir de ailemdeyim ..Esim gelse evime geçsem belki yavas yavas yapacam ,bugün bir parça yarin bir parça bir anda tüm vücud zor oluyor..Koluma bacağıma adamı kendim yapıyorum makinem var bir özel bölge kalıyor işte
Sekerkupu Esraegdi ahaha bende 37. Haftamdayim eşime aldırdım bu gobekle mümkün değil zaten tek başıma yapayım🤭😂😂😂
Minikcivcivv Mom526 tüy dökücü önermiyorlar kimyasal var sonuçta ben hamileliğin basından beridir ağda yapıyorum yapabildiğim yere kadarda yapicam sonrada kuaföre gitmeyi düşünüyorum. Oyle olsa doktorlar hiç önermez benim doktorum yaptirabilirsin demişti. Evet zaman geçtikçe cani acıyor insanin vücut hassas olduğu için
Samsam Mom526 eğilmeden yapmayı deneyin, el yordamıyla, ayna kullanabilirsiniz, tüy dökücü kimyasalları kullanmamanız daha sağlıklı, en iyisi ayda bir ağdaya gitmek
Mom526 Aslierbo haftanız kac acaba..Ben hep jiletle aldım bugüne kadar bayan jileti..Birden ağlaya gecsem korkuyorum..düğünden evel gittim de balayı bana zehir oldu kıpkırmızı oldu..Tüy dökücü kullansam içine kaçırmadan hangi marka iyi acaba..Bir de sanci nasıl bilmiyorum inşallah değildir uzanjnca gecti
Mom526 Berin normal hayatta da hep jilet kullanınca kökü kalın biraz zor olur gibi ama doguma yakjn ağlaya gidecegim
Esraegdi Mom526 hayır dikkatli şekilde sürdüm hiç de sorun yaşamadım. Karnının üstüne fazla eğilmeye çalışıp baskı uygulama sancı olursun sürekli.
Veraay60 Mom526 üstleri epilasyon ile alıyorum alt tarafı eldivenle alıyorum uyuşuyor zaten sonra hemen epilasyonla alıyorum çok rahat oluyor
Seda_nrr Mom526 öncelikle jileti oturarak yapmakta sakıncalı canım ondan dolayı sancı olmuş oladabilir.Ağdayı yapan kişi çok önemli küçük küçük yapıştırıp çeker seni dinlendirerek ağdayı yaparsa kasılma olmaz.Ağdada kasılma oluyor o yüzden önermiyyorlar ama dediğim gibi yapıldığında hiç sıkıntı olmuyor öyle bir ağdacı bulursan kendine git hiç durma çünkü 27 den sonra dahada zorlaşıyor maalesef
Aslierbo Mom526 28. haftamdayim. Belki ozamanin stresi ve gerginligi ile olmus olabilir. Krem vs cok kimyasal oluyor hic tavsiye etmiyorum acikcasi bir iki disinizi sıkın sonra hic biseyiniz olmaz hatta niye daha önce yapmadim dersiniz :)
Berin Mom526 mecbur işte temizlik olması lazım ya zaten kuaförler el cabukluguyla hemen alıyor çok sürmüyor merak etme ☺
Yagmur00 Mom526 korkma canım bnde cok zorlanıyorum ama sey yap gazete sar yer yatak odanda aynda al sonra dusa gir canım uzun kaldın bıde sıcak su insanın kanını hızlandırıyor etkisi olmustur ben önceden agda yapıyordum simdi gitmiyorum zaten enfeksiyon oluyo ve agda yerlerine de guwenmıyorım vuruslu mu ondan once war mıydı vurusu falan dusundugım ıcın gitmiyorum ve zaten hastanede surekli az cıkınca insan rahatsız oluyor en guzeli sahsiö adına jilet
Mom526 Yagmur00 evet galiba oturunca yan taraflarına sanci girdi ama tam karnımın ortasına değil..Suyu sıcak yapmiyorum orta ılık oluyor bir de kendi evimde değilim bıktım artık ya :(((Ailemde de imkanlar çok kısıtlı 10 güne kadar eşim gelecek sırf ona temiz olayım diye ufaktan yapiyim dedim şimdi aniden gelir diye..Ama eşime de diyecegim kendi evime geçmeden bsy yapamiyorum diye olmuyor burda imkanlar kısıtlı
YuvarlanamayanPandaa Mom526 canım eğilme oturarak yapma karşına ayna koy yada duvara as ordan bakarak çok rahat yaparsın ayakta
Yagmur00 Mom526 haklısın canım iste sıcak seni gevsetmıstır canım ondan sıkma canını eminim esın onu bile dıkkate almaz merak etme sıkma guzel canını canım ewe gıdınce guzel guzel halledersin 🥰🥰