Xlife00 Kızlar 28 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksıyon cıktı. Doktorum boll su içmemi önerdi. Çünkü daha önce antibiyotik kullanmıştım ıkı kere. Benım gibi gebelikte sık sık karsılasan var mı bu durumla? Neler yaptınız?
Bebek9898 Xlife00 banada Donaxyl diye fitil verdi Sert kuru bişi Beceremiyom onu Bi işe yaramıcak galiba 😬
Ysmmmnn Xlife00 herkes yaşıyor genelde son 6 gün bendede var tek kullanımlık doz kullanyrm geçiyor yine tekrar ediyor en yiisi doğurup kurtulmak
ilkgebelik123-_ Xlife00 vajinal mantar ama enfeksiyon içinde bı içecek verdi doktor fitil falan ama bı sure sonra tekrarlıyor
ikiprensesannesiii Xlife00 bende de çok oluyor özellikle 32.haftadan sonra ilk gebeliğimde her hafta munarol veriyordu doktorum
Xlife00 Ysmmmnn benımde maalesef öyle ve sık sık wc ihtiyacım varmış gibi oluyor sinir olmaya basladım dısarıda rahat olamıyorum sürekli sıkışacakmışım gibi. Gerçekten biran once dopuralım sağlıcakla🙏🏻🤲🏻
Polyannaa123 ikiprensesannesiii bu ilaç ishal ve kasik ağrisi yapıyor mu acaba dün gece kullandım bugün ıshal ve kasik ağrısıyla uyandım da
evetbenavukatiyim Xlife00 Bol su , yaban mersini, sirkeli suyla silmek, günde üç kez çamaşır değiştirmek bir de kuşburnu çayı duydum