Esra1453- Günaydın haftaya cuma Detaylı Renkli Ultrason’a giricem 22+4 haftalık oluyorum. Kaçıncı hafta da girsem daha sağlıklı olur?
superrmomy Esra1453- haftan normal canım 21-22 hafta arası öneriyorlar bebis cok buyumeden bakılırsa daha iyi gözlemleniyormus