Günaydın anneleriiimm
38+4 ümm hcbir doğum belirtim henüz yok ama oğlum doğum kanalına girmedjgi için devamlı gogsumun altlarında ve hep yan durduğu için artık canımı acıtıyor çok zorlaniyorum ne yapmaliym acaba direk sezaryan mi olsam diyorm artk çok zorluyor benj