Habibe6 Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim doktora gittim bana bebeğimin renkli utrason fotoğrafını verdi fotoğrafta bebeğimin burnu çok büyük görünüyor çok şaşırdım fotoğraftan mı öğle yoksa gerçekten bebeğimin burnu çok mu büyük.
balbocegim27 Habibe6 benimki de büyük görünüyor şahsen ben de büyük olmasını bekliyorum babasininkide benimki de büyük hattâ doktora ilk ben sordum burnu büyük mü diye
DamlaMehmetali Hiç kafanıza takmayın benimde ilk bebeğimin burnu büyük görünüyordu ultrasonda ama şimdi görseniz 2 yaşında o kadar küçük burnu varki görenler bile az daha burnu olmıcakmış diyor 😄
Habibe6 Bebeğimin tam yüzü görünmüyor yandan poz vermiş kendisi 😃burnu boyuna uzun görünüyor aslında böyle şeylere hiç takılmamak gerekiyor sağlıklı olsun tek temennim bu ama yinede merak ediyorum
cidolila Habibe6 bende takıntılıyım burna her gittiğinde büyük burunlumu derim çünkü bizim tarafın burnu hep estetik gibidir doktor da hayır büyük degil okka burunlu ucu kalkık der ☺️ Burun önemli 😂