Duygu_t ay benim yarin yedide doğumum var sabah . Totem mı tuttu artk sayiliyomu bilemedim ama . Bugün kontrole gittim çatı muayenesi oldum doktor kesinlikle normal doğum yapamassn çatın çok dar bebek 3700 kilo dedi doğuma alırım yinede normal istersen aama yarısında sezeryana alınma durumu olabilir o riski alma derim dedi ve sezaryen doğuma karar verildi bugün ve son anda da yarın sabahin körüne tarih verildi hayırlısı olsun artk ne diyim