Kızlar selam. 10. Haftamın içindeyim. Kasiklarimda ağrı oluyor sürekli. Ara ara azalıp artıyor. Daha doğrusu hep ağrım vardı zaten. Haftada bir proluton iğne oluyorum bir de progestan fitilim var günde üç kere. Onun da etkili olduğunu düşünüyorum. Bu normal mi? Gecem çok zor geçti. Ara ara uyandım tuvalet için nasıl sızlıyor anlatamam. Bi öneriniz var mı. İlaç almıyorum haliyle.